ef! 10 oktober!

Känner att jag har dissat bloggen några dagar nu, men som sakt jag har haft mktmkt plugg, och kollat mkt tv, så har inte suttit så mkt vid datan - därför inget inlägg(;

men det har inte häntså mkt annars, spanska provet blev det G på(Y), och so provet gick ju inte så bra...... otroligt besviken, kommer nog inte nå det betyget jag hade hoppats få i so sen, men man ska aldrig ge upp:), vi får väl se vad som händer;)

Ridningen gick INTE alls bra, och det va tråkigt. men nästa vecka är det galoppövningar och jag HOPPAS att jag får byta häst!!!

Idag ringde väckarklockan halv tio-.-', fick skjuss ner till Borås Hallen, där Inter Sport cup var!, var där från 11 till lite efter 15!;O haha
Senare hem,äta,sjunga singstar, städa källaren, sticka upp till city där ellinor,herman och nathalie va, hyra film och köpa godis, hem till mildewilde, och checka den och massage och mkt mer! - MYS!=)
kom hem vid tolv, nu ska jag ta bort mitt smink och sedan blir det att sitta här en stund till!:)

Puss!
/elinfransson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0