EF! 16/10 - 09. booooring!

TJABBA!
jag har ingenting och göra, skulle varit med herman och ellinor idag, hade börjat fixa mej o allt efter ha duschat efter ridningen, och så får jag reda på att dom är i rydboholm:S
jaja:), blir att vara med dom imon, tror jag (;

nu sitter jag här vid datan och kollar idol på tv:)

min dag bestog av, först spanska, skriva massamassa verb typ, skit boooring!, sedan no, jag och bex är bäst på att göra en redovisning? hahaha, vi får ju se resultatet nästa vecka!xD
sedan so i huuuundra år, gick oxå åt skogen för vi satt i grupper och skulle lämna in ett arbete, men vissa personer hade inte orkat göra ngt förra lektionen då man fick börja med det:S, (jag hade jour i uppehållan så kunde inte göra det, och hade inga lektioner på hela dagen) men jaja, vi behövde inte lämna in det denna lektionen!  - tur! haha:P
sedan lunch, satt och förklarade matte för mary, sedan svenska booooring! matte - prov hur smart får man vara? , undra hur många nollor jag har skrivit idag egentligen.........ni vill inte veta! tro mej!
sedan blev det med Netto med julia och efter det idrott - motion-.-'
Skynda sig hem och sedan åka till ridningen:) gick bra hade Hind, så gó häst=D, såå underbar töölt:)

Nu blir det att fortsätta kolla på idol! är innloggad på msn hela kvällen;) och svarar oxå på sms för har pengar nu(a)

Ha det bäst puss!(L)
/eliinfransson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0