EF! 5 oktober!

Tjabba!
Dagen har gått fortfort:)
engelska,håltimma, jag och julia översatta spanska texten som vi har tills på torsdag! - det va jobbigt!
sedan klf, efter det göra klart spanska texten, äta - texmex gryta med ris, helt ok, inte jätte hungrig!
sedan va det no! jag fattade för en gångs skull:O - haha!
sedan musik, enligt emir gick det frammåt för vår grupp,men frågan va om det gjorde det idag verkligen?!
hahaxD
när jag kom hem blev det att äta och göra svenska,mindre kul! och sedan även lite engelska,
efter det ut o springa med pappa,men han hörde inte att jag skulle med, så han stack fort iväg, så jag fick ut o jogga själv,men det gick bra ändå:)
nu har jag suttit här en stund, nu blir det att sova! skola imon mä!, börjar med 7'45 med HK-.-'
jaja,man överlever nog:)

Ha det bäst
Puss!
//eliinfransson!


Kommentarer
Postat av: julia

Nästa gång kanske vi kan spela mer än bara introt (;

2009-10-06 @ 15:19:07
URL: http://juunaa.blogg.se/
Postat av: Elin Fransson(:

hahhaa, aah kanske det(a)

2009-10-06 @ 16:09:57
URL: http://jaghonochhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0