!?, EF:)

Här har ni mig igen:), för en gång skull e jag uppdaterar jag två gånger denna dag:O ojoj,haha
nä men serriöst jag ska försöka blir bättre med bloggandet:), nathalie klagar på mej rätt mkt(a),
hennes mening: "Men det e ju bara jag som bloggar" hahaha, jaja lilla nathalie jag ska skärpa mej(a) hihi:)

Egentligen skulle jag gjort svenska idag när jag kom hem ifrån skolan, men jag kände att jag inte orkade, så åkte med mamma och syrran till min faster, där även kusin Sara från Ulricehamn va, hon är ju utbildad frisör, så hon klippte kusin Josse och Jocke, och även syrran, sedan hem, städa lite lätt i rummet,fixa/ge mat till min lilla älskade gubbe Stampe:)(L)
Och nu efter Idol så sitter jag här;), ska snart dra och sova faktiskt är otroligt trött!
Spanska provet idag gick helt okej:), - Blä hatar verkligen spanska, serriöst!=S
Jaja!

Ha det bäst!
Pusspuss:)

Kommentarer
Postat av: randa

KÄMPA PÅ!(L)



och som jag alltid säger "jag står vid din sida, ALLTID"



mejhjärtadej!(L)

2009-10-01 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0