elin; Bio

Hola!
Fick en liten chock när jag kom in på bloggen, "vaa?, vem har fixat ny header" men den blev najs, dock lite gamla bilder, men skit samma, jag e fortfarande samma människa(a)

Gårdagen:
syrran var ute med kompisar, ellinor var här till ett ungefär (Y)Vi åt mat/godis, och tittade på bilderna långt tillbaka på min bdb och lyssnade på gamla låtar. Man blev lite depp "/ men mamma och pappa kom hem strax efter ellinor hade dratt. Gick och la mig med en gång för var sjukt trött.

Idag:
Vaknade vid 11. Gick upp, en aning seg. Kanske känlsan av att det är skola om två dagar? USCH! Orkar verkligen inte :(, men det är en vecka tills mariedal cup, och 16 dagar tills jag fyller år=D det gillar jag (Y). Lite efter ett åkte jag och mamma ner till stan, skulle köpa elfsborgsbiljetter och biobiljetter, blev bara biobiljetter för turistbyrån var stängd.

Jag och mamma gick även in på Gina där jag köpte
 - Blanka leggins
 - En långarmad tröja
 - en långarmad tröja/tunika
 - En skjorta(;

Bild kommer imorron, om ni har tur ((:

Sedan hem och vid halv fem tog jag bussen till Julia, där vi va en stund, sedan tog vi bussen ner till stan där vi såg Fame. Helt okej, eller vad säger du Julia?(a)hahaha:)
Efter det hem och äta, kolla tv, varken ellinor eller nathalie var hemma så blev att sitta framför tvn, och nu datan!


Ha det bäst
Puss!;*


Kommentarer
Postat av: julia

mm. den var bra. = HELT OKEJ.

2009-11-01 @ 12:19:23
URL: http://juunaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0