ellinor 21/10: dagarna rusar!

Hi, I should win a price for the worlds most active bloger...                 NAT!

Kommer inte riktigt ihåg vad som hände i helgen, det var kul iallafall vad vi nu gjorde, men.. snart är det en ny helg och ett härligt + efterlängtat lov som ligger på tapeten. Ska se till att utnyttja det riktigt bra! Skoldagen idag var faktiskt ganska rolig, har på senare tid börjat tycka att det kommer bli lite synd att lämna 9F.


På rasten idag hittade vi en älg på hässleholmen som vi jagade lite, och ringde till polisen som inte trodde på oss. Haha!

Så vill jag också tillägga att det inte skulle sitta fel med en riktigt go uppfräschning i garderoben!
Och att jag gillar att ha på mej svart, ni får tycka vad ni vill, visst det kanske inte är så uppiggande men ah.
(jag är så inte emo,men ni fattar vad jag menar)

/inspirationen från Gina tricot!


Som sagt, dressed in black!

Nu ska jag snart lägga mig och chilla med härlurarna i öronen, kärlek från ellinor!

Kommentarer
Postat av: randa

du är vacker ellinor!(L)

2009-10-22 @ 18:49:53
URL: http://randaalbanna.blogg.se/
Postat av: randa

du är vacker ellinor!(L)

2009-10-22 @ 18:49:57
URL: http://randaalbanna.blogg.se/
Postat av: ellinor

Du är underbart vacker randa! :O

2009-10-22 @ 21:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0