några få av mina dikter...

jag kämpar,jag drar!
men inget händer, ingen där
jag vill ha dig, men vem är jag?



En drömm, en vacker drömm
som ingen får veta
mina känslor är så heta
att det blev du och jag borde ingen veta
tänk om det var sant, då skulle jag varit glad,
men jag hatar det jag sa, för inget e ju sant, jag bara ljög
en vacker drömm va det enda jag sa.

 



Jag vet inte vad jag ska säga.jag vet inte vad jag ska tro
att det skulle bli du och jag, det kunde jag ju glömma
jag älskar dej,men det va bara en dum grej!
förlåt mej!







har valt tre stycken av mina egna som jag tycker är helt okej,komentera gärna vad ni tycker,det vore snällt!:)

Ha en underbar fortsatt kväll och dag imorgon!

// elinfransson!


Kommentarer
Postat av: randa

fyy, du är bäst på det, och bäst överhuvudtaget, jag älskar dej!!!(L)

2009-10-02 @ 07:30:39
Postat av: nathalie

gumman då...."/

älskar dej<3

2009-10-02 @ 16:31:46
URL: http://jaghonochhon.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0