11/9 NM: oh happy day!

tjaaaaaaaaaaaaaaa,
gårdagen va katastrof, va så stressad!
trodde denna skoldagen skulle bli ännu värre, men den blev riktigt lyckad faktiskt.
-allt börja med spanska, fick reda på att jag fick riktigt bra resultat på ett läxförhör.
-sen va de engelska, blev inget speech utan vi fick istället prata i grupper..
de va riktigt kul för vi fick igång ett gött snack. sen hade vi läxförhör på ett annorlunda o galet roligt sätt (hur nu de kan gå ihop?)
-lunch.
-matte, hade inte gjort alla tal på matteläxan som jag va så irriterad över igår kväll. men läraren sa: "att de va en svår läxa de här så jag hade inte förväntat mej att ni skulle klara alla uppgifter, vi tar dom på tavlan nästa vecka ist."
-svenska läsförståelse, chill med halvklass. allt blev typ slappt.
sen sluta vi, inställd musik andra gången på raken.........

nu ska jag ta de lugnt framför tvn en stund, sen blir de pingan och fredax.. sen vi halv åtta blir de gemensamt ungdomsmöte i kors -de blir KUL & massa MYS!

Puss från Nathalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0