FRÅGOR!! eliiiin(:

Jag snor denna av ellinor(;

FRÅGOR!


Senaste :

Mening du sa ; ja, jag ska kolla
Personen du pratade med ; pappa
Du kramade ; randa tror jag:)
Låt du lyssnade på ; Knocking on heaven's door - Erik Segerstedt

Favorit :
Nummer ; 12:)
Färg ; mörk blå, typ;O, tror jagxD
Årstid ; SOMMAR!!

Lycka :
Är du en glad person? ; Jaa?!
vad gör dig glad? : mycket!
Önskar du att du var lyckligare? sometimes
Kan musik göra dig glad? alltid!(Y)

Kärlek :
Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig" ?  yes, friends..
Har du en flick/pojkvän?  nope
Är du nöjd med det? nej!
Är du kär? aa!

Hat :
Vem hatar du verkligen? ingen, hata är ett stort ord..
Har du någonsin gjort en hat-lista? haha, när jag va liten, tror jagxD haha
Är du en mobbare? nää, eller mot randa kanske<3
Har du vart så arg på någon/något så du börjat gråta? japp
Har du blivit sviken någon gång? mm!

Skolan :
Gillar du skolan? ett starkt NEEJ!
Värsta ämne? just nu, So, svenska, och HK
Har du spytt i skolan någon gång? i ettan^^
Är skolmaten god? den kan förbättras!

Ha det bäst! PUUUUUSS!=D


Kommentarer
Postat av: RANDA!

Är du en mobbare? nää, eller mot randa kanske<3



INTE KANSKE UTAN SÄKERT!:OOOO

2009-09-17 @ 20:37:22
Postat av: Elin Fransson(:

haha, ta det lungt lilla randuspandus:)(L)

2009-09-20 @ 22:05:22
URL: http://jaghonochhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0