19/9 NM: MY DAY!

tjaaaaaaaaaaaaa,
idag "väcktes" jag av mamma pappa mormor morfar o kenzo.
mys, hihi, jag tycker om att fylla år.

vad jag har fått än så länge:

3 böcker: om en pojke, en shopaholic i new york, pojken som kallades det /från rita&cristian

vantar, raggsockar a la mormor, halsduk / från pappa mormor mormor

hårtork /från mamma pappa

hörlurar (ska användas till iPod) / från mamma pappa

jacka ett /från mormor morfar

jacka två /från mamma pappa

halsduk igen /från mormor morfar

armbandet till höger /från rikard

seriös kamera /från linea

+++ 1000 kr /från mamma pappa

Puss från Nathalie.

TACKTACKTACK!


Kommentarer
Postat av: linutt

Jag är bäst!!!! :D

Krattis Nääthi! :D

2009-09-20 @ 16:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0