22/9 eliin(:



"jag skulle göra väldigt mycket för att få just dej, just i detta ögonblicket!"




Hallå:)
just nu sitter jag här och böjer spanska verb, superkul:D, not..
snart blir det att plugga ännu mer no, ännu tråkigare!, men prov imon så måste plugga:(
hk redovisningen idag gick super(Y) och so provet, gick väl helt okej!(;
Idag hade vi bara lektioner till halv elva, och klockan tolv skulle vi alla nior vara på kransmossen=skoljogg,5 km
jag skyller helt enkelt på min förkylning(a), men blev iaf 32 minuter, helt okej ändå, tycker jag! finns ju en del som klagar att dom springer på 26 min eller ngt, men det e ju en annan sak....................hahaxD
imorron no prov och låååång dag i skolan!:(


kommer väl kanske lite mer uppdatering ikväll, vi får se:)
nu kurrar magen så ska nog ner snart o göra en god macka:)haha(a)

HA DET BÄST FOLKET!
O NI FÅR GÄRNA KOMENTERA(A)

PUUUUSSS!
från en trött
eliin!


 
eliinfransson!


Kommentarer
Postat av: randa

jag är död! och orkar inte plugga ett skit!-.-

2009-09-22 @ 17:41:12
URL: http://randaalbanna.blogg.se/
Postat av: Jossaflicka

Svar: hahaha :$ ;)

HAHA, asså våran vikarie ... hon satt typ fem meter ifrån oss och kunde kolla rätt in i datan, men sa inget, asgött :D

PUSSSS

2009-09-24 @ 22:40:33
URL: http://jossaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0