3/9 Nathalie; ARG!

tjaaaaaaaaaaaaaa,
idag hade jag tre lektioner - slutade klockan elva. men då ska man ha möte me kamratstödjarna...
så jag åkte hem med ellan o åt o så, sen vid två åkte jag tillbaka till skolan. jag va sååååå sur!
de värsta va att de ösregna när jag åkte hem från skolan andra gången oxå..!
när jag kom hem plugga jag spanska, matte, engelska och so - allt till imon. jag e helt slut nu!
veckan har varit helt packad me saker att göra:
måndag - träning
tisdag- kyrkan
onsdag - match (vann 5-2)
torsdag - aah, LÄXOR!
fredag - fredax + ungdomssamling.

från och med ungdomssamlingen imon är det helg för mej, och den ska jag njuta av med goá kompisar!

idag e de precis en månad sen sjöbonääs lägret börja oxå och fyra veckor sen biblan, så idag har jag känt min underbara solumate i 1 månad, tiden går snabbt när man har kul!
TACK<3


nu ska jag fixa de sista me de nya rummet, ha det fint!

Puss från Nathalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0