8/9 NM: gymnasievalsfunderingar, idol och skratt!

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
jag har typ bestämt mej, elr kanske inte.. men hotell och tursim på almås kanske skulle va något för mej?
gaaaah, alla pratar om gymnasiet.. om man inte har nått att prata om slinker den nutida standard frågan fram :
"vad ska du gå på gymnasiet?"
syo besök blir de nästan dagligen känns de som... JAG ORKAR INTE!
det e de som finns i huvet jämt nu, överallt; vad ska man gå? räcker mina betyg? blir de för mkt plugg på de programmet?
jaja, hoppas jag hamnar rätt till slut iaf.

ellinor kom vid åtta, vi checka idol. blev mkt skratt!
efter kolla vi klart på en film vi kolla på i fredags.
sen följde jag ellan hem med kenzo, vi e bra på att skratta.

Puss från Nathalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0