EF! 19/9 - Elfsborgarna i Djurparken!

Idag som sakt va elfsborg i Djurparken!
jag åkte dit med ellinor,herman och frick!:)
sedan stack jag och herman till ellinor!
vi va otroligt slöa och gjorde nästan ingenting!  -höhö
Nu kommer lite bilder från djurparken - dom bilderna jag och ellinor är med på, är det mästerfotografen hermansson som har tagit(a) haha!



Emir Bajrami & ngn annan:)



Martin Andersson och Martin Ericsson



Anders Wikström, jag,ellinor och Teddy Lucic!




Anders Svensson, jag, ellinor och Johan Karlsson



Amadou Jawo, ellinor, Jesper Floren,jag och Denni Avdic





James Keene, Daniel Nordmark och Henrik Svedberg




Helgi Danielsson, Andreas Andersson och Daniel Mobeck

Har inte bilder på alla spelare men på en del:)
en bild på "boken" man fick i djurparken, så elfsborgsspelarna kunde skriva i:)



Nu ska jag dra och sova!
Ha det bäst puss!:)
// elinfransson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0