ellinor 29/9: sjuk, eller ja nästan iallafall!

Hej, vaknade imorse med en illa värk i både huvudet och magen, gick ner och försökte äta frukost vilket slutade med att jag la mej på golvet.. då gick jag upp och somnade, när jag vaknade var klockan i princip "dags-att-dra-till-skolan-time" och värken var nästan helt borta så då ångrade jag att jag inte hade försökt gå till skolan, därför blev det en dag hemma i soffan idag. Ska fixa lite pannkakor snart.

Helgen var lyckad, tjejmiddag/fest, 2 matcher varav en var seriefinal, höstmarknad.. m.m!

 OINTRESSANT outfit for today , mysigt och bra!
Doing of today, försökte fixa naglarna!

Puss på er gummor och gubbar!
Ellinor (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0