elin 7/9 ((:

hallå alla bloggläsare?, för det är väl några som läser?(a), man får väl hoppas iaf!
idag så blev det att cykla iväg till skolan då, den här helgen har gått hur fort som helst:(
började vid nio, kedjan hoppade, men jag kom inte försent till skolan ändå,bra det(Y)
efter skolan blev det att cykla hem, plugga, sedan när mamma kom hem satte vi oss ner och snackade lite om gymnasium!- jag vet inte vad jag ska välja!!"/
efter det blev det ännu mer plugg och när pappa kom hem stack jag med honom ut och joggade! gick lite bättre än förra gången(Y) - kämpa på elin!:)
nu, strax ska jag dra och sova! imorron börjar jag 7'45 med hk, vi skulle visst vara i datasalen och jobba!, vi får väl se hur det går(A) haha
en ny header kommer nog upp imorron tror jag!, om ellinor orkar och kommer ihåg! haha!

Ha det bäst!
pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0