ellinor 19/9: ett grattis!


Det finns en i denna världen..
Och hon finns här just nu, just när jag är här..
Kanske är det bestämt?
Att hon ska leva, just när jag lever..
Kanske är det en slump?
Kanske inte?
Vi har gått genom berg och dalar tillsammans
(inte bara i vår vänskap utan bokstavligt talat också - kebne)
Det jag vill säga är..
Hon finns här och jag är lycklig för det!
Och idag är det hennes dag
Ett grattis till vår allas nathalie milde
Du är en av de FÅ som fixar min dag - var dag.


Allt övrigt jag har att säga är:
Fredag, kul kväll/natt!
Lördag - Kul dag (förutom på eftermiddagen typ...)



Benet ligger på pallen,jag lyfter det inte...


Kommentarer
Postat av: nathalie

TACKTACKTACK, älskar dej<3

2009-09-20 @ 11:20:09
URL: http://jaghonochhon.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0