frågor & svar / ellinor!

FRÅGOR!

Senaste :

Mening du sa ; ah,jag också
Personen du pratade med ; daddy
Du kramade ; Kommer icke ihåg, kramar många i skolan så!
Låt du lyssnade på ; Wyclef Jean - Perfect Gentleman

Favorit :
Nummer ; 3 tror jag
Färg ; lila!
Årstid ; SOMMAR, annars vinter

Lycka :
Är du en glad person? ; För det mesta så!
vad gör dig glad? : Jättemycket!
Önskar du att du var lyckligare?  Ibland skulle jag göra allt för det,ibland inte!
Kan musik göra dig glad?  Musik är grejen lixom! (Y)

Kärlek :
Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig" ?  Si
Har du en flick/pojkvän?  nessh
Är du nöjd med det? NEJ!
Är du kär? Inte direkt,kan man säga intresserad?

Hat :
Vem hatar du verkligen? nobody, so far.
Har du någonsin gjort en hat-lista? Haha, klart jag har när jag va liten!
Är du en mobbare? Hoppas inte det!
Har du vart så arg på någon/något så du börjat gråta? vet inte?
Har du blivit sviken någon gång? JA!

Skolan :
Gillar du skolan? faktiskt inte, eller asså plugg är väll inte det roligaste,men det funkar lix!
Värsta ämne? för tillfället, NO
Har du spytt i skolan någon gång? tror inte det!
Är skolmaten god?  kan väll bli bättre!

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0