usel elfsborgsmatch! 12/9

hallåhallå!

För en stund sedan kom jag hem ifrån elfsborgsmatchen!, va där och kollade den med Julia!:) - super kul:)
men dock vann dom inte, blev lika (2-2)! så nu är frågan om dom verkligen kommer att ta hem guldet!? att kalmar vann,gjorde ju inte saken bättre!. men jaja, man hoppas väl fortfarande, allt kan ju hända!

ska dammsuga mitt rum nu, sedan blir det att äta!, och efter drar jag och ellinor ut!=D, vi kommer nog hamna på city som vanligt, så om ni vill träffas kom dit eller ring på min eller ellinors mobil:)(Y)
ni får lite mer uppdatering ikväll, hoppas jag:)

Ha det bäst!
pussar från




Kommentarer
Postat av: J

:)

2009-09-12 @ 20:46:36
Postat av: nathalie

blev ingen uppdatering:O"/

hihi(:

2009-09-13 @ 10:14:17
URL: http://jaghonochhon.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0