1 september, skola + plugg

Tjena!,
dagarna går orehört fort!, redan två dagar sedan jag bloggade!
snart e det fredag igen och då är det ridning(a) - o det gillar vi(Y):) hihi
igår va det en helt vanlig skola, pluggade spanska sedan!
och idag började man 7'45 tidigt:(, men slutade 14'25 (Y) så helt okej:)
pluggade as mkt spanska, så nu kan jag det hyffsat iaf:)
sedan vid fem blev det att åka och träna pingis, och sedan gick jag och elina hem! - duktigt, haha:)
sen hände inte så mkt, mest datan och så!(;

nu ska jag fixa mej! sedan blir det att sova!,
börjar vid åtta imorron med spanska som första lektion-.-'

Ha det bäst!
pusspuss!
elin!

 


Kommentarer
Postat av: randa!:)

elon är söt!(L)(L)(L)

2009-09-03 @ 21:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0