uppdatering ifrån 3e,4e & 5e september!(;

torsdag: hände inte så mkt i skolan tror jag! regnade nästan hela dagen har jag för mej, dock inte när vi hade idrott(Y)när jag kom hem blev det att plugga matte, och lite engelska!, lite senare åkte pappa och syrran iväg, syrran skulle spela fotboll!
då passade jag och mamma på att gå på bio!, riktigt mysigt:), vi kollade på "sommaren med Göran" helt okej;)

fredag: fick skjuss till skolan! - det regnade! hade spanska,no,so,svenska,matte och sedan Idrott, va jogging, gick super(Y) sedan hem, äta byta om, hämta julia och sedan iväg till Bredared och rida i regnet;), gick bra(Y)

lördag: blev väckt vid 10, följde med pappa och handlade, sedan städa mitt rum + källaren, mindre kul"/
bakade oxå silviakaka! vid halv sex kom familjen ståhlbom-karlsson och annika,jonas och moa! - Kräftskiva!:)
senare kom oxå ellinor!, vi kollade sverige-ungern på storbild(Y) och snackade!<3
tack gumman! för en trevligt kväll:)

imorron blir det att sova LÄNGE! sedan lite plugg antagligen:(

Ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för igår!

MYCKET god silviakaka och allt där till.



Vore tacksam om Du inte lägger ut fotot med mitt segervrål... ;o)



Kram Caroline

2009-09-06 @ 09:40:43
Postat av: ellinor

Hahaha, caroline! =)

2009-09-06 @ 11:05:15
URL: http://jaghonochhon.blogg.se/
Postat av: Elin Fransson(:

tack själv Caroline!

haha, tacktack!:)

hahaha, jag ska försöka komma ihåg detta! haha;)

2009-09-06 @ 16:22:43
URL: http://jaghonochhon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0